Click here for Myspace Layouts

ShoutMix chat widget

Friday, September 2, 2011

                                                                  Nak duet raya :'(
Bermula dgn Assalamualaikum :) erm cu tgok atas tu ape ? duet raya ryte ? kite nk ? :'(
Raya tahun ni (2011)mmg TAKBEST sebab takbalek kampong , bapak gile bosan
dok KL ni , nk raya kampong tapy kerete tk muat sbb ade saudara aku tompang
rumah aku :[ alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa duet raya Ouh duet raya , korang nk tahu tk
aku dpt duet raya berape ? alalallallalla malu nyerw titew nucx bgy thuwk ..
 5(kwn abg aku bgy , john) +2 (ex ieyja) +2 (pk.cik ieyja jugak bgy) ,
lepastu pergi rumah sedara mara aku , dpt lha jugak dlm 7 ringgit semua nye
16ringgit
jee <------ see tk smpay 20ringgit :[ maklom lha  dh besa ni kurang lha dpt duet raya
so kene bersyukur , terimakaseh :)